Ți s-a pus vreodată pistolul la tâmplă?

Ah, nu? Nu te-a amenințat nimeni cu arma? Nu ți-a pus nimeni cătușe la mâini? Nu te-a împușcat nici un polițist în cap? Atunci poate ar trebui să te întrebi de fiecare dată cum dracu se ajunge în situația în care să te împuște cineva în cap (dacă!).

Doamne, ce drama queens mai suntem. Mai rău ca homosexualii ăia pe care avem atâta boală nejustificabilă. Ne dăm în spectacol, ne văităm, urlăm că ni s-au încălcat drepturile, că ne omoară lumea, totul încât să atragem mila și compasiunea celor din jur și s-o transformăm în ură și s-o îndreptăm împotriva cui ne face nouă rău. Nu contează că totul a pornit din cauza noastră și că suntem niște idioți. Nici măcar nu ne întrebăm dacă avem sau nu dreptate, pentru că avem dreptate, nu?
Mă uitam la filmulețul de azi-noapte de pe Street Delivery. Ce, nu-mi spuneți că nu l-ați văzut? Vaaaai, dar a fost împușcat un biet tânăr activist (oare ce activa el la ora 1 noaptea la street delivery, nu știu) și s-a făcut mare caz. În jur, suricatele cu telefoanele filmau de zor. Da, da, noul scut self defence denumit telefon. Când e ceva, oamenii scot telefoanele, dau pe record, se îndreaptă de spate și întind mână în față. Chiar au iluzia că dacă filmează ceva sunt în siguranță. Dar dacă n-ați văzut, vă las un pic să vă uitați la scenele de ”groază cu împușcături și băi de sânge” de azi-noapte din capitală.

Un polițist de la secția locală a împușcat cu un pistol cu bile un activist. E ok, nimeni nu a murit. Nebunia a început…
Posted by Matei M. Bărbulescu on Saturday, 13 June 2015

Bine, e o scenă banală, se întâmplă peste tot în lumea asta. Niște băieți care chiar nu au habar ce înseamnă viața și care au mult prea multă energie de exteriorizat, au decis aseară că e momentul s-o facă. Doar că unul și-a luat-o în freză de la vreo doi polițiști comunitari care s-au uitat pe repeat la Bad Boys. E ok, peste vreo 15 ani o să-și amintească de momentul ăsta și o să-și spună ce imbecil era la vârsta aia.
Problema e alta. Problema e că ne place să ne dăm cu părerea fără să ne punem o întrebare esențială. Niciodată un eveniment de genul ăsta nu e filmat de la început. Ceea ce înseamnă că nu este premeditat și nu este regizat. Dar nefiind niciodată înregistrat de la început, nu știm ce s-a întâmplat de la început, așa că mi-e greu să înțeleg cum de oamenii refuză să se întrebe ”Cum dracu s-a ajuns la asta?”. Foarte ușor de manipulat, oamenii trag concluzii doar din imaginile pe care le văd.
Aici e o situație des întâlnită la noi. Momentul ăla în care crezi că tu ești mai presus de lege, că polițiștii (toți, că-s comunitari sau jandarmi) sunt niște proști pe care tu trebuie să-i dovedești, ca să le arăți tuturor cât de varză e țara asta. Să te pui tu împotriva sistemului, să găsești ceva încât să demonstrezi că ceea ce fac ei împotriva ta e ilegal. La fel ca și cu amenzile de circulație. ”Cere-le metrologia!!! Vezi că nu e omologat aparatul!!!”, da ce prietene, te-a oprit vreodată poliția că mergeai cu 50 la oră în localitate? De fapt, tu faci o tâmpenie, dar nu vrei să plătești vreodată consecințele. Cam ca politicienii acestei țări, căci ei ne-au stat ca model în societate de mai bine de 25 de ani. Dar dacă ai scoate buletinul, nu s-ar mai întâmpla nimic. Așa, s-a ajuns la show-ul de aseară.
Dar apropo de activiști, să vă amintesc că mai acum o săptămână îl înjurați pe unul din ei că le vorbea urât unor jandarmi? :)))))

RESPECT SHARE SA VADA SI POPORU
Posted by Razvan Centru on Monday, 8 June 2015

Și aici au curs lacrimi, lumea s-a umplut de rușine, că vai, că cum, că de ce să le vorbești așa urât unor jandarmi, că ei doar execută ordine. Mai amuzant e că ambii activiști (de aseară și din filmul de mai sus) chiar seamănă. Deci ai putea foarte bine să-i confunzi pe stradă dacă trec pe lângă tine. Dar totuși pe unul îl aperi, iar pe celălalt îl acuzi (mă refer la ăla de aseară de urla ca o muiere de zici că era atacat de o armată de vikingi).
Păi hai să vă zic un pic ce părere am eu și despre clipul de mai sus. În primul rând că ăsta e jobul unui jandarm. Nu i-a fost sortită această meserie la naștere, a ales-o el! Că n-am văzut la nici un botez să pună pe tavă un pulan de jandarm. Și de fapt așa arată biroul lui în fiecare zi. Are de-aface cu persoane care au diverse probleme cu sistemul din care fac parte (nu contează dacă au sau nu dreptate). Așa că n-avem de ce să le plângem de milă. Sunt antrenați pentru situațiile astea. Nu e ca și cum se duc seara acasă și plâng pe umărul nevestei. Ba chiar unii din ei s-ar putea să-și fi ales jobul ăsta special, pentru că și ei au chef de cafteală, dar parcă mai bine e când ești plătit, nu?
Totuși, de ce o fi tipul ăla așa de supărat? Păi la fel ca cei de aseară, au prea multă energie în ei și n-au cum s-o exteriorizeze. E o interpretare modernă a luptelor cu gladiatori. Unii oamenii chiar au nevoie să se lupte, să se bată, au toată energia asta în ei pe care o țin acolo și nu prea știu cum s-o scoată din ei. Trăim într-o lume mult prea civilizată pentru pornirile noastre primitive. Sunt extrem, dar extrem de rare situațiile în care forțele de ordine se iau de tine în mod gratuit și fără vreun motiv anume. Și de obicei lucrurile scapă de sub control când se toarnă alcool pe gât ca apa pe foc.
Dar cel mai frumos clip e ăla cu duduia aia care a traversat ilegal și au sărit 3 polițiști pe ea s-o aresteze și iar s-a activat toată lumea, că vai, că cum. Îmi place titlul clipului ”Abuz! Femeie bătută…” :))))


 

Hai să vă spun o chestie. De fapt, să vi-o repet, că au mai zis-o și alții. Dacă poliția îți cere să te legitimezi, o faci! Dacă nu, ai toate șansele să ai parte de show. Dar nu mai dramatiza și nu te mai victimiza atât. Iar scuza aia puerilă cu ”Bine că pe ăștia îi ridicați, da pe ăia corupți nu!” e o mare tâmpenie. Ce, dacă există corupți asta înseamnă că e normal să încalci și tu legea? Pentru că da, traversatul prin locuri nemarcate este interzis! Și sper ca muierea de mai sus, prin toată sperietura prin care a trecut plus amendă 200 de lei traversare ilegală și 500 de lei că nu s-a oprit la semnalul polițiștilor, s-o învețe să nu mai traverseze vreodată pe nașpa.
Știu că e frustrant că toți șmecherii cu BMW-uri și merțane nu-și iau niciodată amenzi, că Poliția e vai de capul ei și de agendele din dotare și n-are curajul să se ia de ei, dar cu toate astea chiar nu e ok să ne motivăm noi ilegalitățile. Ai traversat pe nașpa, ești vinovat, ai deranjat liniștea publică, ești vinovat, ai depășit viteza legală, ești vinovat. Punct!
Dar dacă tot e să vorbim de abuzuri, apăi hai să vorbim de abuzuri pe bune. De exemplu:

Mi-am installat MovieMaker că voiam să zic ceva despre situaţiile de ultim moment din ţărişoară şi cred că asta e cel mai bine.
Posted by Mihai Tiţa on Thursday, 11 June 2015

12 Comments Ți s-a pus vreodată pistolul la tâmplă?

  1. simonaions 14/06/2015 at 10:25 pm

    Sunt de acord cu tine! Insa ramane intrebarea: de ce l-a impuscat in cap? De ce nu a tras in picior daca era in pericol?

    Reply
    1. admin 15/06/2015 at 12:09 pm

      Păi eu despre asta vorbesc. E vreun filmuleț în care se vede că i-a tras cu pistolul în cap? Eu d-aia zic să așteptăm un raport oficial, ceva.

      Reply
  2. Anonymous 14/06/2015 at 11:57 pm

    Nu sunt de acord cu modul in care abordezi subiectul. Observ o tendinta de a ridiculiza si ironiza subiectul "activism".E la moda vad sa fie luati in bascalie cei care incearca sa faca ceva si catalogati imediat drept hipsteri, copii cu prea multa energie care nu stiu ce e viata adevarata. Ii cunosti personal? Ai urmarit activitatea lui Alex din ultimii ani ?
    In fine ,ca sa nu o mai lungesc:
    1) "copiii cu prea multa energie" nu erau in miezul vreunui protest, se aflau la street delivery asa ca nu inteleg logica afirmatiei tale :"oare ce activa el la ora 1 noaptea la street delivery, nu știu". E cumva ceva rau sau e interzis sa iesi din casa,sa bei o bere ,sa te distrezi daca esti activist ?
    2) Dupa cum singur ai precizat, nu exista vreun video cu ce s-a intamplat inainte de impuscatura/lovitura. De ce te grabesti sa dai verdictul vinovat din start?
    3) "Dar dacă tot e să vorbim de abuzuri, apăi hai să vorbim de abuzuri pe bune. De exemplu:"
    Pai exact asta-i esenta, acesti baieti numai despre asta vorbesc , despre abuzurile clasei politice .Nu cumva incep sa deranjeze cam mult pe anumiti oameni?

    Reply
    1. Anonymous 15/06/2015 at 1:25 am

      Hai sa-ti zic eu de ce 😀

      Ce pastele ma-sii cauta la ora aia pe strada, asa cum zici tu "sa bea o bere, sa se distreze"?
      Din ce vad din toate titlurile e minor. Ultima data cand am verificat codul penal, scria ca e interzis sa bei alcool sub 18 ani, fie si o bere! Asa ca hai s-o lasam mai moale cu toate treburile astea.
      La fel cum tu intrebi de ce se da direct verdictul ca pustiul e vinovat, asa te intreb si eu pe tine de ce se da direct verdictul ca politistul e vinovat?
      Si lasa-ma cu clasa politica, ca nu prea conteaza in situatii de genul. Aici e vorba strict de un prost care are impresia ca face pe dracu in patru lundu-se in gura cu politia si care si-o ia. Si ma bucur al dracu de tare ca si-a luat-o ca poate asa se mai potolosesc restul prostilor, asta asa inainte sa se trezeasca ca si-o iau in gura, dealtfel cum chiar ar merita.
      Mi-e sila de creniti!

      Reply
    2. admin 15/06/2015 at 12:15 pm

      Pentru că te folosești de titlul de activist, de-aia ridiculizez. Dacă ieși cu băieții la o bere și te iei în gură cu forțele de ordine, e problema ta. Dar nu-mi spune că ești un activist și că ți-ai luat-o fix pe motivul ăsta. Pentru că scenete de genul ăsta nu fac decât să dăuneze acțiunilor de importanță majoră. Ăsta a fost un scandal de stradă, de noapte, unde niște comunitari s-au comportat ca niște justițiari. Dar n-are nici o legătură cu activismul. Corect?

      Reply
  3. Anonymous 15/06/2015 at 9:03 am

    Tipul e major, deci legal putea sa bea pana crapa. Nu e treaba politiei sa faca educatie cu pistolul la tampla ca in codru. In plus nici macar politia nationala nu e de acord cu modul in care s_a gestionat conflictul. Nu inteleg cum in 2015 inca ne mai bucuram la asemenea scene de barbarie. Sa zicem ca_i ca tine si baiatul lovit a fost agresiv verbal (fizic se exclude, politistii locali nu aveau nici pe dracu, iar acea sticla de bere care zboara la un moment dat in fata politistului local vine din "public" cand tipul recalcitrant zacea deja pe jos) cu politistii. Asta le da dreptul sa loveasca???? Meseria si au ales-o, sunt pregatiti sa_si ia injuraturi si jigniri din toate colturile. Altfel se faceau pompieri in pana mea daca vroiau aplauze si flori. Sunt instruiti sa calmeze situatia, sa imobilizeze agresorii si sa i aresteze daca e cazul. Nu sa bata ca la fasole. Despre ce vorbim aici? Ca tipul cazut pe jos e cam idiot n am nici o indoiala, dar hai sa iesim din zona de bestialitate. Alex Damian, de la tine aveam alte pretentii. Data viitoare cand cineva te va injura si'ti va zice da te n p… mea de poponar te rog insistent sa'i spargi minim capul cu ce ai la indemana pt ca, nu-i asa, asta e modul drept de a reactiona. Iar eu ca femeie, atunci cand voi fi pipaita in tramvai de un cretin o sa scot cutitul si o sa i fac educatie asa cum trebuie. Eye for an eye makes the world go blind…

    Reply
    1. admin 15/06/2015 at 12:21 pm

      Dacă tu crezi că eu am luat apărarea forțelor de ordine, te înșeli amarnic!

      Reply
  4. Anonymous 15/06/2015 at 11:28 am

    De acord, in mare. Cu toate acestea, NU trebuia sa traga in cap. Putea sa tinteasca picioarele sau orice alta parte a corpului a carei vatamare nu poate duce la moarte sau la handicap pe viata. Nimic nu justifica gestul asta. Chiar daca aia au aruncat cu sticla dupa ei si l-au nimerit in figura pe unul de-al lor, politica ochi pentru ochi, dinte pentru dinte nu arata decat cat de limitati si grobieni sunt. Astia abia asteapta sa puna mana pe un prost sa-l cafteasca si sa-l nenoroceasca pentru ca, truth is, sunt niste brute fara minte – multi dintre ei, care habar n-au ce consecinte pot avea gesturile lor.

    Reply
    1. admin 15/06/2015 at 12:24 pm

      Nu trebuia să se tragă nici un foc, dacă s-a tras.

      Reply
  5. Anonymous 15/06/2015 at 11:33 am

    Nu stiu cum se face ca niciunul din cunoscutii mei normali la cap n-au avut niciodata altercatii de genul asta cu politia sau cu altcineva. E aceeasi dilema ca si pe stadion: Ma, pe mine de ce nu ma bat jandarmii ma niciodata pe stadion? De ce ii bat jandarmii doar pe unii si niciodata pe mine? O fi din cauza ca nu stau langa aia care-i scuipa si-i injura necontenit? Sa fie oare din cauza ca oricate drepturi as avea eu, incerc totusi sa-i respect si celui din fata mea drepturile?
    Rareori lucrurile sunt albe si negre. Rareori am vazut oameni total nevinovati sa fie impuscati in cap de politie si destul de des am vazut politisti care te intreaba de sanatate fara motiv. Si mai am o dilema… cum l-or fi ales tocmai pe nefericitu asta sa-l impuste in cap? Sa fi fost el cel mai linistit fir din iarba si sa le fi sarit in ochi oamenilor de ordine?

    Reply
    1. admin 15/06/2015 at 12:24 pm

      Mulțumesc!

      Reply
  6. Anonymous 15/06/2015 at 6:19 pm

    politistii isi fac treaba si in romania!!!! imi place articolulul, daca era in state il impusca cu gloante adevarate in picior.

    Reply

Leave a Reply to Anonymous Cancel reply

Your email address will not be published.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.