Campanii vs. Campanii

Acum ceva vreme treceam pe la metrou pe la Victoriei prin pasaj și surprind cu coada ochiului o reclamă. M-am oprit, mi-am dat un facepalm, am făcut o poză și am trecut mai departe.
 Știți expresia aia urâtă Te uiți ca muta la pulă? Cam așa e și campania asta. Cu una care stă cu gura deschisă și de-abia așteaptă să și-o ia de mirare și de cât de mare e. Îți cam lasă un gust amar, oricare ar fi produsul căruia i se face reclamă. Și oricum, știm cu toții, nu mărimea contează ci cât de groasă e, dacă tot e să mergem pe direcția asta.
Apoi m-am gândit că de mult n-am mai văzut o campanie mișto la noi. Chiar și pe zona asta kinky. Probabil că nimeni n-o să întreacă cea mai îndrăzneață reclamă la Connex (și puțin cunoscută) din primul număr Playboy România în Noiembrie 1999. În 99, da? Arăta ceva de genul:
Reclama n-a mai apărut și în alt număr. Toată lumea a considerat că era mult prea vulgară. Mie mi s-a părut foarte smart și un joc de cuvinte foarte isteț, aveau și locul perfect pentru expunere iar Playboy nu este neapărat o revistă pentru onaniști. Sau cel puțin nu era la început. Vulgară mi se pare însă chestia asta văzută la metrou. Și la ce făcea reclamă?
Evident că la ditamai shaorma. Tu ai vrea să te gândești când îți bagi o ditamai shaorma în gură (cu sos de maioneză) că de fapt te îneci cu un sex oral? Gândește-te bine la asta data viitoare când te oprești după o noapte de cluburi în centrul vechi și vrei să mănânci.
Dar e posibil ca și ăsta să fie target-ul de-acum încolo și să ne obișnuim cu campanii de genul ăsta. Dacă atât putem (noi ca și consumatori) atât primim. Cât despre campanii care într-adevăr să te emoționeze până la lacrimi (și nu pentru că te îneci în timpul unui sex oral) nu mai vorbesc. N-am mai văzut demult la noi o campanie care să-ți rămână întipărită în minte. Uite, acu vreo 2 zile am găsit o campanie foarte mișto de la Skype. Se numește Stay Together și are o poveste foarte frumoasă. Și e chiar îndrăzneață pentru că punctează pe importanța contactului real între oameni, nu doar online, ceea ce nu prea face scopul business-ului Skype. Și totuși campania asta generează lacrimi nu doar reclamă. O puteți vedea aici.

2 Comments Campanii vs. Campanii

  1. spanac 12/11/2013 at 9:27 pm

    si-am zis sa nu plang. degeaba… foarte frumos skype…

    Reply
  2. admin 13/11/2013 at 9:09 am

    da, chiar e bună rău campania! mersi de vizită!

    Reply

Leave A Comment

Your email address will not be published.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.