Ce-ar fi dacă am renunța la tacticile standard de promovare a turismului și am încerca să fim noi. Pur și simplu, să fim naturali. Promovarea turismului are întotdeauna o imagine idilică încât să te atragă cât mai mult. Și chiar dacă vezi multe culori, peisaje și zâmbete, imaginea turismului e una cât se poate de sobră. Poate chiar tristă.
Mă consider destul de norocos. Și asta pentru că îmi place al naibii de mult să călătoresc și am reușit în mare măsură să fac asta. Am văzut foarte mult din Europa. N-am ajuns în New York, n-am fost în Tibet, n-am văut Africa. Și nici n-am găsit încă o metodă de a face bani și de a mă plimba prin toată lumea. E work in progress 🙂
Oricum, până să ajungi să pui piciorul acolo unde vrei să călătorești, te interesezi și tu pe net care-i treaba. Cât costă, de unde, până când și foarte important, cum e! Eh, la capitolul ”cum e” stăm trist de tot. Adică nu știu exact ce vă atrage pe voi sau cum descoperiți un loc pe care vreți să-l vizitați. Dacă l-ați descoperit singuri atunci da, te interesezi doar de prețuri, transport, cazare, viză, detalii. Dar dacă ar fi să-mi aleg o nouă destinație și să caut asta pe blogurile de turism, aș muri de plictiseală. E de-o tristețe iremediabilă.
Dar nu și acum. Am niște prieteni bloggeri care se află momentan în Austria și care promovează zona respectivă într-un mod inedit. De fapt nu e nimic inedit ci pur și simplu se comportă normal! Și poate că se comportă exact cum te comporți și tu cu gașca ta de prieteni dar n-ai să vezi asta niciodată la televizor. Pentru că nu-i așa? Turismul e o chestie serioasă, sobră, cu 10 camere cu pat dublu, tv, internet și loc de parcare gratuit. Fuck that shit!
Urmăriți clipul de jos apoi dacă vă amuză toată treaba, dați un subscribe și canalului lor de YouTube. Și mai mult de-atât, urmăriți hashtag-ul #auskia pe FB, Twitter și Instagram.
#Auskia este un eventiment realizat cu sprijinul Tirol Werbung si sustinut de Wizz Air si TNT Express.