Cinema City nu-și asumă greșelile de pe site și-și bate joc de clienți fix în ziua de Crăciun!

Am mai tot văzut articole despre prețuri greșite pe site-uri online și cum au profitat oamenii de ele. Unii au ajuns să le considere strategii de marketing, la cât de dese au fost. Dar niciodată nu mi s-a întâmplat chestia asta la cinema și nici nu am primit un răspuns mai de rahat din partea unui cinematograf. E cazul Cinema City și cum și-au bătut joc în ziua de Crăciun.

UPDATE: În urma frustrării mele (dacă tot le place tuturor să mă numească frustrat), reprezentanții Cinema City s-au interesat și mi-au răspuns plângerii mele. Din păcate, se pare că din punct de vedere tehnic nu putem afla cu exactitate dacă a fost o eroare tehnică sau a fost o eroare din partea mea și am selectat eu greșit (deși cineva mi-a comentat mai jos că ar fi pățit același lucru ca și mine). Contează totuși foarte mult că acest răspuns a venit, spre deosebire de alte cazuri în care companiile nici nu se sinchisesc să răspundă. Din punctul meu de vedere ăsta e lucrul cu care câștigi piața. Eu voi fi frustratul care-și va pierde din credibilitate, iar firma își va menține imaginea bună pe piață. Și știți ce? Chestia asta mă încântă și mai tare, chiar dacă nu e ok deloc. Pentru că știu foarte bine ce selecție am făcut și ce discuție am avut la casă.

Acum, mă simt nevoit să le răspund și celor care consideră că mă trag pe cur pentru 6 lei. Când un brand are parte doar de cuvinte de laudă și nimeni nu face nici o plângere din diverse motive (că nu stă el în 6 lei, că sunt prea mari și nu-i interesează de tine, etc) există șanse foarte mari ca acel brand nici să nu aibă habar că are vreo problemă în anumit sector. Pentru că ești de căcat dacă stai să te plângi ca un frustrat, nu-i așa? Well, marile companii se folosesc de plângerile clienților (nebuni ca mine) atât ca motiv de training (pentru angajații din customer service) cât și ca un mod de a descoperi unde au probleme. În cazul de față, pe rezervarea pe care o primești pe mail nu scrie ce tip de bilet ai rezervat. Asta ca să-ți dai seama dacă ai selectat o categorie de reducere (pensionari, studenți, etc) sau ai un bilet cu preț normal și eroarea vine din sistem. Gaben a venit cu o idee foarte bună și anume să fie introdus acest câmp în rezervarea venită pe mail (a pățit-o el). Feedback-ul a fost luat și dacă Cinema City o să implementeze chestia asta, or să aibe o problemă în minus pe viitor.

Cei de la Cinema City îmi oferă o invitație dublă la orice film doresc, pentru a soluționa plângerea mea. Nu o să accept această invitație, deoarece nu ăsta era scopul plângerii mele. Le mulțumesc pentru răspunsul oferit (care contează foarte mult) și sper să aflăm ce anume a dus la această situație. Cred că asta ar fi în beneficiul tuturor.

———————————————————————————————

Aveam chef să văd Hobbit-ul în perioada Crăciunului. Speram să fie IMAX-ul deschis, să fie mai puțină lume și să-l văd pe seară. M-am tot uitat printre rezervări și m-am speriat ce plin era. Până și prețurile crescuseră. Ba 27.5 lei, ba 29 și nu mai găseai loc decât în primele 3 rânduri. Cinema City cred că este cel mai scump cinematograf din România. Poate concurează cu ăla din Băneasa de-ți cer bani pe ochelarii 3D. Mă rog, ideea e că am găsit locuri mai bune fix în seara de Crăciun, la ora 22.50. Și culmea, era și 23 de lei biletul. Am zis, uite ce băieți drăguți, reduc și ei prețul fiind Crăciunul și fiind atât de târziu. Așa că am făcut rezervarea și am așteptat Crăciunul.

Aseară mă duc în AFI la casă la Cinema City și îmi revendic rezervarea (nu făcusem plata online, nu m-am gândit niciodată să fac, nici nu știam că se poate). Și tipul de la casă îmi cere 29 pe bilet, iar eu îl întreb de ce, că doar pe rezervarea mea scrie altceva (colegul îl întreabă repede dacă am plătit online și îi spune că nu). Îmi răspunde că aia cu 23 a fost o greșeală pe site și că ăsta e prețul real. I-am spus că mă doare-n cur și dacă a fost o greșeală, să și-o asume. A preferat să-și cheme șefa care mi-a turnat aceeași poezie cu greșeala pe site și mai mult de-atât, că ar trebui să știu că cinematograful are dreptul să-și schimbe prețul biletelor oricând. N-am putut să nu-i înjur.
Nu, nu știu asta pentru că nu scrie nicăieri! Nici pe rezervarea pe care încă o am în mail, nici la politici pe site-ul lor. Singurul lucru care se poate schimba fără a fi anunțat este programul. Nu scrie nimic de prețul biletelor. Și chiar și așa, mi se pare de toată jena din partea Cinema City să facă o mizerie d-asta, fix în seara de Crăciun. Și probabil că așa au vrut să se asigure că au public și pe 25 la ora 11 seara. Las că le zicem că a fost o greșeală, că doar n-or să se întoarcă acasă de Crăciun. 
Well, nici eu nu m-am întors acasă dar m-au pierdut ca și client pe viitor. Pentru că mă respect prea mult iar chestiile astea nu se fac din principiu. Și știu că voi fi probabil singurul, asta pentru că încă n-am învățat să le dăm peste bot celor care nu-și respectă clienții și nu-și asumă greșelile. Profită că sunt unici pe piață cu IMAX-ul și asta e o chestie tipic românească. Ne doare în cur, las că ei oricum vin că sunt proști și nu fac gură. Well, sper ca la un moment dat să se schimbe chestia asta. Și le mai doresc celor de la Cinema City un Crăciun Fericit, așa cum mi l-au oferit ei mie! 

19 Comments Cinema City nu-și asumă greșelile de pe site și-și bate joc de clienți fix în ziua de Crăciun!

  1. mihaela costache 26/12/2014 at 5:40 pm

    Foarte bine ca ai scris despre asta. Pe acelasi principiu nici eu nu mai calc in Sephora din Mall Vitan. Vroiam sa imi iau o crema de corp si cum nu aveau tester si paznicul mi-a spus ca nu pot sa deschid una de la raft am chemat o vanzatoare sa o intreb. Raspunsul ei m-a surprins intr-un mod foarte neplacut: "nu avem testere la toate produsele, ca daca punem la toate, noi unde ajungem?" De parca punea din buzunarul ei…Asa stiu unii sa se poarte cu clientii.

    Reply
    1. admin 26/12/2014 at 8:40 pm

      Hehe, mulțam, Mihaela! Mda, am preluat totul din afară dar doar pe jumătate. De-aia și funcționează treaba doar pe jumătate.

      Reply
    2. Anonymous 26/12/2014 at 10:55 pm

      Copia mail-ului de confirmare cu pretul de 23 ron/bilet + copia chitantei si eventual a bietelor la 29 ron/bilet
      + plangere la OPC = banii inapoi si amenda cinemacity = case solved

      Reply
  2. Cinema City Romania 26/12/2014 at 11:49 pm

    Buna Alex,

    Sistemul de rezervari si plati on-line este folosit zilnic de mii de oameni si este pentru prima data cand primim un astfel de feed-back. Daca, intr-adevar, a fost o problema tehnica si selectia tipului de bilet a fost facuta corect, iar mailul de confirmare a sosit la tine cu eroarea respectiva, desigur ca ne asumam responsabilitatea!

    La Cinema City nu se pune problema asa: noi nu schimbam preturile pentru filmele care au rezultate bune, nu facem nimic "la mica intelegere", nu facem discounturi de Sarbatori, dar nici nu marim preturile orbiti de profit! Cu tot respectul, Alex, nimic din ceea ce scrii tu nu se refera la noi, ci la o imagine proiectata de o frustrare pentru o intamplare neplacuta, pentru care ne pare foarte rau!

    Departamentul IT se va ocupa de verificarea celor descrise de tine, dar intre timp trebuie sa lamurim situatia, pentru ca presupusul sau datul cu parerea neavizata ne face rau:

    1. Listele de preturi ale Cinema City pot fi verificate ORICAND pe pagina noastra http://www.cinemacity.ro. Preturile acestea au fost schimbate ultima data acum mai bine de doi ani, ceea ce ne face destul de consecventi, zicem noi!

    2. Diferentele de preturi sunt la fel de bine marcate pe site-ul nostru si ele fac referire la diferentele intre zilele de luni-joi/vineri-duminica, intre filmele 2D, 3D si IMAX 2D, IMAX 3D, intre filmele rulate pana in ora 17:00 si dupa aceasta ora. Avanpremierele au o alta politica de pret la care nu se ofera discounturi, dar acestea sunt diferentele de preturi, clar stabilite si credem noi, usor de inteles. Reducerile de student/elev/pensionar/copil se aplica din pretul intreg iar pe site poti sa iti faci rezervare de bilet cu reducere, urmand sa beneficiezi de pretul pentru care ai primit rezervare doar daca prezinti un act doveditor (legitimatie, cupon de pensie, etc.) – asa cum este afisat pe pagina confirmarii rezervarii.

    Nu iti spun acum ca ai gresit in selectarea biletului, desi in confirmarea postata pe pagina de FB nu se precizeaza ce tip de bilet ai ales – asa cum ti-am spus, vom face verificarile de rigoare, insa pot sa iti spun ca ai fost singurul din cei peste 280 de clienti prezenti la spectacol care a semnalat o problema in acest sens.

    Multumesc ca ne-ai scris, ne auzim curand,

    Ioana Ionescu
    Marketing Manager Cinema City Romania

    Reply
    1. kitty 27/12/2014 at 10:11 am

      Mi s-a intamplat si mie,dar eu nu am stat sa ma cert cu voi,am iesit din rand si am plecat la Movieplex.Dar se putea lua exemplu celor de la Emag…au avut o greseala de black fryday unde s-au vandut telefoane si lapopriti pana in 10 lei,ei si-au asumat greseala,voi de ce nu sunteti in stare?Mai bine fac piraterie decat sa mai vin la voi la cinema 😉

      Reply
    2. Anonymous 27/12/2014 at 11:29 am

      Oooo…da ce avem noi aici…..un alt vanator de super oferte…..Emag-ul a pus la vanzare cu pret gresit si o data tranzactia incheiata erau obligati sa ofere produsele in cauza…pe cand aici se vorbeste despre o banala rezervare….despre a carei modificare clientul a fost anuntat inaintea efectuarii procesului efectiv de vanzare-cumparare…

      Reply
    3. admin 27/12/2014 at 12:04 pm

      Dragă, Ioana,

      Sincer, nu mă așteptam la acest răspuns din partea ta, sau din partea Cinema City, căruia o să-i fac un mic rezumat: ”Dragă Alex, cu tot respectul, ești singurul nebun frustrat care s-a plâns de chestia asta. Noi nu facem manevre cu prețul biletelor. N-am verificat afirmațiile tale dar mai ușor cu părerile personale că ne faci rău!”

      Și acum să-ți răspund și eu:

      1. În primul rând nu-i răspunzi unui nebun frustrat (care ți-a fost client până acum btw) până nu verifici și ai răspunsul final (deși la modul în care mi-ai răspuns acum, sunt sigur că o vei face la fel și după ce verificați). Poți să-i răspunzi că verifici și revii cu un răspuns cât mai rapid. Scuze că fac trainiguri cu voi, dar se pare că avem în continuare nevoie de chestia asta. NU DAI VINA PE CLIENT FĂRĂ SĂ AI UN RĂSPUNS FINAL ȘI ORICUM, NU ÎL FACI FRUSTRAT!!! Mă gândeam că e un basic customer service knowledge, dar se pare că nu. Sorry for the CAPS

      2. OK, să presupunem că am făcut eu o selecție greșită, sunt dispus să mi-o asum. Chiar nu mai contează de câte ori am verificat fix spectacolul ăla și m-am întrebat de ce prețul normal e de 23 de lei. Să zicem că sunt nebun, că am greșit. Însă motivul pentru care am scris acest articol este pentru că tocmai angajații de la casă mi-au confirmat din prima că prețurile au fost greșite pe site!!! Nu m-au întrebat dacă am selectat altceva, nu mi-au cerut carnetul de student sau talonul de pensie, mi-au zis că prețul a fost greșit pe site. Din momentul ăla eu n-am stat să mă mai gândesc dacă am selectat eu ceva greșit sau nu. Mi-am confirmat că ce am văzut eu pe site a fost corect și că greșeala nu a fost asumată. Presupun că au mai fost ocazii când cineva a selectat greșit categoria de preț (Gaben mi-a confirmat chestia asta). Ăsta e răspunsul standard pe care îl dați când cineva face o selecție greșită, că prețul e greșit pe site? Nu cred.

      3. Cum spunea și Gaben, treceți categoria biletelor și pe confirmarea rezervării venită pe mail. Am fi salvat foarte mult timp. În rest, regret că mi-am pierdut cumpătul și am înjurat la casă, dar mi-a distrus tot vibe-ul dinainte de film, iar apoi puteți să stați liniștiți, că nimic din ce spun eu n-are cum să vă facă rău, sunt doar un caz izolat. Vă doresc Sărbători Fericite și un An Nou Fericit! (nu sunt ironic)

      P.S. O altă chestie pe care am învățat-o în ani de training, eu aș fi luptat pentru mine sau pentru oricine. Indiferent cât de proști și de nebuni sunt oamenii, tre să mă asigur că-mi vor fi clienți în continuare, nu că-mi apăr eu imaginea și îi desconsider pe cei izolați. Așa ce-am rezolvat? Am mai pus un nebun la punct, dar am pierdut un client. Azi unu, mâine altul, etc.

      Reply
    4. Cinema City Romania 27/12/2014 at 1:36 pm

      Buna Alex,

      Pentru ca ne pasa, am si raspuns in miez de noapte, imediat ce am discutat cu colegii mei din cinematograf despre situatia creata. Din pacate, nu le-ai aratat mailul de confirmare al rezervarii cu pretul eronat, iar pe website totul era afisat corect, de aceea nu au putut acorda reducerea solicitata.

      Intre timp am transmis echipei IT captura cu mailul de confirmare a rezervarii postata de tine ulterior. Colegii mei au facut numeroase teste si, din fericire, site-ul afiseaza corect informatia. Daca tu ai ales politica de pret corecta, lucru pe care noi nu il putem vedea in sistem din cauza unei limitari tehnice, dar te credem pe cuvant, este foarte posibil sa fi fost o eroare.

      De aceea, dorim sa te invitam in cinema din nou si speram sa te convingi ca sunt zeci de oameni in fiecare cinematograf al nostru, care lucreaza cu drag pentru a oferi experiente placute fiecarui om care ne calca pragul. Uneori, pot aparea erori tehnice, ca in orice sistem tehnologic. Pentru acestea, iti prezentam scuzele noastre si promitem sa le remediem in timpul cel mai scurt. Sarbatori fericite !

      Reply
    5. Anonymous 05/01/2015 at 4:28 pm

      Amice, de la astia 6 Lei, probabil greseal ta, ai pierdut si tu si cei de la Cinema City ore bune. Iar greseala probabil iti apartine (spun probabil deoarece este f mica probabilitatea ca un brand de nivelul acesta sa se coboare atat de jos; mai ales cand vad si cum ai actionat). Ai mai adresat si niste injuraturi dupa cum spui. Crede-ma, ca cineva rareori (din fericire) pus in aceeasi situatie ca Ioana care ti-a dat raspunsul, raspuns de PR deoarece te asigur ca pe toti ii doare-n cot, sunt clienti profitabili si clienti de care te-ai lipsi cu cea mai mare placere.

      Reply
  3. Anonymous 27/12/2014 at 12:21 am

    Din postarea ta de mai sus reiese ca ai injurat, printre altii, si o femeie, ceea ce spune multe despre un om care ,,se respecta prea mult", o persoana cu principii.

    Reply
    1. admin 27/12/2014 at 12:07 pm

      Doar reiese, am înjurat Cinema City și Afi, nicidecum femeia sau băiatul de la casă. Și asta le-am transmis și lor, că înjurăturile mele nu li se adresează lor, personal. Mulțumesc de vizită.

      Reply
  4. Anonymous 27/12/2014 at 8:18 am

    Bine ca esti tu interesant..in ziua de Craciun, cand efectiv nu ai altceva mai bun de facut..te duci intr-un loc unde alti oameni te servesc pe tine, in loc sa fie liberi cum esti tu, si le spui ca te doare in cur de greseala lor..apoi mai injuri si o femeie..apoi o dai la intors cand vezi ca altii iti atrag atentia asupra comportamentului si spui ca nu pe ei ii injurai..In primul rand, daca te duce mintea aia seaca, iti dai seama ca nu casierul trebuia sa-si asume greseala, intrucat casierul e doar omul din fata si poti sa fii sigur ca nu el a gresit, ci probabil cineva mai sus ierarhic, cu care tu nu ai stat de vorba…asadar..mesajul tau nu a fost receptionat de cine trebuia..Si in afara de asxta..fii sigur ca cien a gresit, cu siguranta a platit..asta ca sa te simti tu satisfacut..taran coclit! 🙂

    Reply
    1. admin 27/12/2014 at 12:15 pm

      Mă bucur că îți expui punctul de vedere. Căci despre asta e vorba, de a ne arăta nemulțumirea. A mea despre un serviciu, a ta despre ce fac eu de Crăciun și ce probleme am eu. Însă nu îți voi răspunde căci din ceea ce îmi scrii, îmi arăți că n-ai înțeles absolut nimic, plus că jignirile tale arată nivelul la care ești de fapt. Sărbători Fericite în continuare!

      Reply
  5. Anonymous 27/12/2014 at 12:01 pm

    Cica te respecti… si te tragi pe cur pentru cativa lei si te dai in spectacol. Vad pe facebook, mare… Cinema City o facut ceva GRAV. Ce articol de rahat. Si nu, nu te gandi ca-s angajat cinema city. Sunt doar un satul de ipocriti si de astia ce fac valuri pentru orice basina. Rahat…

    Reply
    1. admin 27/12/2014 at 12:19 pm

      În primul rând nu mă gândesc că ai putea fi angajat. Sau dacă ești, vai de firma aia :)) Dar dacă ai prea mulți bani, să știi că accept un transfer pentru câțiva lei pentru care mă trag pe cur (ca să te citez). În rest, îți doresc din nou numai bine și mulțumesc pentru părerea ta.

      Reply
  6. Anonymous 27/12/2014 at 1:36 pm

    Alex, fara a-ti atrage atentia pentru succesiunea de greseli cu care ai tratat problema, vreau doar sa subliniez faptul ca pe pagina web a celor de la Cinema City exista o sectiune de reclamatii/sugestii/etc. unde puteai foarte bine sa iti lasi neumltumirea, fara a mai face un show la casierie si fara a-ti pierde timpul cu o postare pe blog care nu iti face cinste! Pana la urma a fost decizia ta ca, in ciuda celor intamplate, sa iti cumperi totusi biletul cu pret "schimbat" … ceea ce arata clar ca nu ai principii, asa cum sustii, ci esti doar avid de circ, fara a-ti sustine faptic parerile atat de disputate! Pacat ca te consideri un blogger care nu e A-listed, pentru ca acesta este primul semnal de frustrare (asa cum mentiona si doamna de la marketing CC) iar aceasta frustrare se raspandeste in toate actiunile tale! Sincer, pana la aceasta postare a ta, te urmaream cu drag (si aici, si pe Facebook), insa din acest moment nu voi mai fi cititorul tau, nu te voi mai respecta si nici nu te voi recomanda – cu alte cuvinte si tu tocmai ai pierdut un "client" (probabil un alt fraier, pe care nu il vei simti ca o pierdere, printre alte sute de fraieri care te "consuma"!) Cu respect, Sarbatori Fericite!

    Reply
    1. admin 27/12/2014 at 3:55 pm

      Dragă cititorule/cititoare, ai putea să-mi atragi atenția asupra succesiunii de greșeli cu care am tratat această problemă. Altfel, nu rezolvăm nimic. Poate că într-adevăr am greșit dar acum n-am de unde să știu dacă nu îmi spui lucrurile astea.

      Apoi, nu mă consider o persoană perfectă. Da, sunt momente în care fac show la casierie și fac circ pe blog, dar știi ce? Mi se pare că ești mult mai fals dacă ascunzi în tine anumite neplăceri. În momentul în care am scris acest articol mi-am asumat riscul de a pierde cititori, ca tine. Și chiar dacă regret acest lucru (n-am cum să te consider un fraier și nici nu pot să te jignesc așa cum o faci tu, pentru că nu te cunosc), prefer să-mi expun punctul de vedere, decât să-l ascund și să dau bine doar de ochii lumii.

      În același timp sunt corect și tratez cu seriozitate orice scriu pe blog. Drept urmare, am updatat articolul cu răspunsul celor de la Cinema City, chiar dacă poate nu vom afla niciodată dacă am avut dreptate sau nu.

      Îmi pare rău că alegi să nu mă respecți doar pentru că am ales să spun ce am pe suflet.

      Îți doresc Sărbători Fericite și ție!

      P.S. Singurul motiv pentru care am rămas și am cumpărat biletele a fost că eram însoțit de cineva. Dacă eram singur, ar fi fost altceva.

      Reply
  7. Andrei 07/01/2016 at 2:00 am

    cinema city e de rahat ca si manageru vostru ma mir ca e manager asa incult fara nici o capacitate de a aplana si de a media …in cluj -polus il chem sa vada ce problema am , ii explic ca am fost indus in eroare de reclama lor adica am primic ceva diferit decat ce era in poza ma refer la sos au pus in batjocura (am facut poza )si imi spune pai la fel fac si la mkdonalds si la kfc poftim raspuns idiot si impertinent !!! Asta 2016 01 06 ora 9:45 martore cele 2 vanzatoare una blonda cealalta bruneta care stateau gura casca ca la film , binenteles ca am refuzat comanda si cinema city o iesit pe minus da pe el il durea in cot ca doar nu pune de la el 😉

    Reply
    1. Alex Damian 09/01/2016 at 10:00 pm

      Dap, din păcate, oamenii strică firma. 🙂

      Reply

Leave A Comment

Your email address will not be published.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.